Venda 875.000€ - Casa unifamiliar
Nova promoció d’obra nova a Tartera, en un entorn privilegiat, envoltat de camps, amb molt bona orientació solar i bones vistes.
5 exclusives cases unifamiliars de disseny, amb sistema constructiu d’alta qualitat, amb espais pensants per la vida moderna i amb el caliu que es busca en una casa a la Cerdanya.
Totes elles tenen el seu propi jardí i un preciós porxo on gaudir de la intimitat, tenen 3 o 4 habitacions, 3 banys i garatge tancat amb accés directe a la casa.
La casa 2 es distribueix en planta baixa amb sala menjador amb àmplia zona d’estar amb xemeneia, porxo, jardí de 143 m2, cuina equipada i suite. Planta sota teulada amb una suite, dues habitacions dobles i dos banys. I planta soterrada amb garatge.
Estan dotades de calefacció mitjançant aerotèrmia amb terra radiant, que junt a la seva bona orientació solar i la qualitat de la construcció, farà que siguin cases amb una alta eficiència energètica.
Imatges generades virtualment, poden estar subjectes a canvis.